KALİTE POLİTİKAMIZ
• Misyonumuzu ve vizyonumuzu gerçekleştirmek için temel değerlerimizden güç alarak; Hasta memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak
• Oluşturduğumuz kalite kültürü ile ulusal ve uluslararası standartlarda sürdürülebilir hizmet mükemmelliği ilkesiyle kurumsal bilinirliğimizi en üst düzeye çıkarmak
• Ülke insanımıza değer katacağız. Tüm hizmetlerimizde sağlıklı yaşam hakkının tüm insanların hakkı olduğunun bilinci ile hizmet sunmak.
• Hizmet çeşitliliğimizi, teknolojimizi ve fiziki alt yapımızı sağlığın her alanında çağın gerekliliklerine uygun olarak geliştirme.
• Kaliteli ve mükemmel sağlık hizmetini toplumun her bireyi için ulaşılabilir kılmak.
• Çalışanlarımızın bizimle olmaktan gurur duymalarını sağlamak.
• Doğru seçilmiş nitelikli personelimizle her zaman çok çalışacak, bilimsel ve akademik projeleri desteklemek.
• Güçlü finansal yapımızı hedef birliği ve başarı odaklı yaklaşımımızla arttırmak.
• Her zaman daha iyisini yapabileceğimiz inancı ile kendimizi sürekli ölçecek ve iyileştirmek.
• Ülkemizin sağlık politikalarında söz sahibi olmak.
• Stratejik planlarımız ve verimlilik ilkesine dayalı kararlarımız tüm paydaşlarımızın memnuniyetini sağlamak.
• Sosyal sorumluluk projelerimiz ile toplum bilinci yaratarak fayda sağlamak.
• Misyonumuzu ve kalite politikalarımızı en iyi şekilde yerine getirerek uluslararası marka sağlamak.

TEMEL DEĞERLERİMİZ
• Kaliteli, saygın ve güvenilir olma
• Bilimsel, etik ve deontolojik yaklaşım
• İnsana, çevreye ve doğaya saygı
• Gelişim ve değişime uyum
• Ekip Ruhu ve sosyal sorumluluk
• Sağlıklı ve doğru iletişim
• Vizyoner yönetim anlayışı