Bize Ulaşın 0 (232) 854 1 854

Ayrancılar (Havaalanına 10 km) / İzmir İletişim

  • tr
Nis 30

Yaza Formda Girmek Uğruna Yapılan Yanlışlar

http://www.medifema.com.tr/wp-content/uploads/2014/04/images.jpghttp://www.medifema.com.tr/wp-content/uploads/2014/04/images.jpghttp://www.medifema.com.tr/wp-content/uploads/2014/04/images.jpgYaza Formda Girmek Uğruna Yapılan Yanlışlar

MALUM ÖNÜMÜZ YAZ VE ÖZELLİKLE BAYANLAR DAHA FORMDA BİR BEDENLE YAZA GİRMEK İÇİN BİRÇOK YÖNTEM DENEYECEK. BURDA ÖNEMLİ OLAN HUSUS, YAZA HEM FORMDA HEM SAĞLIKLI GİREBİLMEK.

BİLİNÇLİ KİLO VERİN!

AÇ KALMAK, POPÜLER DİYETLER YAPMAK, TÜM GÜN SADECE ÖZEL KARIŞIMLARLA BESLENMEK, HATTA ZAYIFLAMA HAPLARI KULLANMAK… ÖZELLİKLE HAVALAR ISININMAYA BAŞLADIKÇA BİREYLERİN SIK KULLANDIĞI YÖNTEMLER. PEKİ TARTIYA ÇIKTIĞIMIZDA KİLO VERMİŞ OLMAK ASLINDA GERÇEKTEN ANLAMLI KİLO VERMEK Mİ? CEVAP ŞÜPHESİZ Kİ; HAYIR! BU KONUDA SAĞLIĞIMIZI OLUMSUZ ETKİLEYEN BU TÜR YÖNTEMLER AYNI ZAMANDA BİZİ FORMA DA SOKMUŞ OLMUYOR. BİZİM İÇİN ÖNEMLİ OLAN YAĞ DOKUSUNDAN KİLO KEYBETMEK. KİLO VERİRKEN KAS VE SU KAYBETMENİN ÇOK BİR ANLAMI YOK ÇÜNKÜ KAYBETTİĞİMİZ SIVIYI VÜCUT TOPARLICAK VE HIZLA VERMİŞ OLDUĞUMUZ KİLOLARI VE HATTA DAHA FAZLASINI GERİ ALICAZ!

PEKİ HEM SAĞLIKLI HEM FORMDA NASIL OLUNUR?

HER İNSAN ÇOK ÖZELDİR. İLK ÖNCE BUNU FARKETMEMİZ GEREKMEKTEDİR. İKİZ KARDEŞLERİN BİLE BESLENME ALIŞKANLIKLARI, KİLOLARI, YAĞ ORANLARI, YAĞ YIKIM HIZLARI HATTA KİLO ALMAYA MUSAİT OLDUKLARI BÖLGELER BİLE BİRBİRİNDEN FARKLIDIR. HAL BÖYLE OLUNCA İNSANLARA TEK ŞEKİLDE BESLENMEYİ ÖĞÜTLEYEN DİYETLERİN BAŞARILI OLMASI MÜMKÜN OLMAMAKTADIR. DOLAYISIYLA BESLENME PROGRAMI KİŞİYE ÖZELDİR. FAKAT SAĞLIKLI BESLENMENİN GENEL HUSULARI DA YOK DEĞİLDİR. BUNLAR ŞÖYLE DİLE GETİRİLEBİLİR.

BESLENMENİZDE HER TÜRLÜ YAĞ MİKTARINI AZALTIN!

TOPLAM YAĞ TÜKETİMİMİZİ GÜNLÜK ENERJİMİZİN ORTALAMA ÇEYREĞİNDEN AZ OLACAK ŞEKİLDE AYARLAMAK YETERLİ OLUCAKTIR. DOYMUŞ YAĞ MİKTARINI İSE GÜNLÜK ENERJİNİN ONDA BİRİNİN ALTINDA TUTMAK ÖNEMLİDİR. DOYMUŞ YAĞ DEDİĞİMİZDE AKLA GELEN KATI VE HAYVANSAL ÜRÜNLERDEN ALINAN YAĞDIR. BUNUN YANISIRA BİTKİSEL YAĞLAR, ÖZELLİKLE ZEYTİNYAĞ SAĞLIK AÇISINDAN DAHA ÖNERDİĞİMİZ YAĞ TÜRLERİ OLSA DA BURDA UNUTULMAMASI GEREKEN ONUN DA YAĞ GRUBU OLMASI VE KALORİSİNİN YÜKSEK OLMASIDIR. BU YÜZDEN SAĞLIKLI DAHİ OLSA YEMEKLERİMİZDE VE SOFRAMIZDA YAĞ ORANINI AZALTALIM. ÖNEMLİ OLAN BESİN VE MİKTARIDIR.

ekmekBESLENMENİZDE KOMPLEKS (KARIŞIK) KARBONHİDRAT VE LİF MİKTANI ARTIRIN.

ÇOĞU BİREY ZAYIFLAMA UĞRUNA BESLENMESİNDEN TAHIL, ÖZELLİKLE EKMEK GRUBUNU TAMAMEN ÇIKARTIR. KARBONHİDRAT GRUBU ENERJİMİZİN ÖNEMLİ KISMINI ALDIĞIMIZ GRUP OLMALIDIR. BU BAĞLAMDA EKMEĞİ TAMAMEN KESMEK YERİNE BELLİ MİKTARDA TÜKETMEK ŞARTIYLA LİF İÇERİĞİ YÜKSEK VE TOKLUK HİSSİ VEREN TAM TAHIL (KOYU RENK) EKMEK TÜKETMEK DAHA MAKULDUR.

meyveMEYVE TÜKETİMİNİ ABARTMAYIN!

YAPILAN BİR BAŞKA YANLIŞ DA MEYVENİN TOPLUMUMUZDA ÇOK FAZLA MİKTARDA VE BİR ANDA TÜKETİLMESİDİR. BİRÇOK VİTAMİN VE MİNERAL AÇISINDAN ZENGİN KAYNAKLAR OLAN MEYVELER AYNI ZAMANDA ÇOK İYİ BİRER ANTİOKSİDAN DEPOLARIDIR. LİF İÇERİKLERİ YÜKSEKTİR. FAKAT İÇLERİNDE BULUNAN FRUKTOZ YANİ MEYVE ŞEKERİ FAZLA ALINDIĞI ZAMAN KİLO KONTROLÜNDE VE ŞEKER METOBALİZMASINDA AKSAKLIKLAR YARATABİLİR. GÜNDE ORTALAMA 4-5 PORSİYON MEYVE TÜKETİMİ YETERLİ OLACAKTIR.

suVE BOL BOL SU TÜKETİN!

KİLO KONTROLÜNDE EN ÖENMLİ YARDIMCILARIMIZDAN BİRİ SUDUR. BEYİNDE Kİ AÇLIK TOKLUK MEKANİZMASI BAZEN SUSUZLUK HİSSİYLE AÇLIK HİSSİNİ BİRBİRİNE KARIŞTIRIR. YANİ SUSADIĞIMIZDA ASLINDA AÇ OLMASAK DA AÇMIŞ GİBİ HİSSEDEREK BESİN TÜKETİMİNE GİDEBİLİRİZ. DOLAYISIYLA FAZLADAN KALORİ ALIRIZ. BU YÜZDEN VE SAĞLIĞINIZ İÇİN BOL BOL SU İÇİN!

SAĞLIKLI GÜNLER DİLERİM
ÖZEL MEDİFEMA HASTANESİ DİYETİSYENİ
SEVDE VAROL

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz