Bize Ulaşın 0 (232) 854 1 854

Ayrancılar (Havaalanına 10 km) / İzmir İletişim

  • tr
Ağu 31

Yağ yakmayı hızlandıran gıdalar

Yağ yakmayı hızlandıran gıdalar

Kilo verirken yağ yakımını hızlandırmak hem de bunu tabii yollarla yapmak istiyorsanız işte size yağ yakımını hızlandıran doğal gıdalar:

1. Süt ve Süt Ürünleri

– Yapılan çalışmalar günlük kalsiyum alımı yeterli olan kişilerin daha kolay kilo verdiklerini ve yağ hücrelerinde azalma görüldüğünü desteklemektedir.

– Günlük toplam yağ alımınızı azaltmak yerine bu grubu yağsız/light ürünlerden seçmeniz ekstra yarar sağlayacaktır.

2. Kırmızı Meyveler

– C vitamini ve flavonoidlerden zengindir.
– Flavonoidlerin yağ yakımını ve metabolizmayı hızlandırdığı bilinmektedir.
– Bu yüzden frambuaz, böğürtlen, kara dut, yaban mersinine perhizinizde yer açmayı unutmayın.

3. Yeşil Çay

– Yeşil çay içinde bulunan kafein ve kateşinlerin yağ yakımını arttırdığı son çalışmalarda gösterilmektedir.
– Ayrı olarak yeşil çayın termojenik tesir ile metabolizmayı hızlandırdığı, yağ dokusu artışını engelleyerek yağ yapımını baskıladığı ilmi araştırmalarla doğrulanmıştır.
– Günde 2 fincan yeşil çay tüketimi emin kabul edilmekte ve yağ yakımını hızlandırmayı desteklemektedir.

4. Tarçın

– Tarçının insülin imalatını ve metabolizma hızını arttırıcı özellikleri bulunmaktadır.
– Tarçın tüketiminde artan insülin salınımı ile karındaki depo yağlar daha hızlı parçalanmaktadır.
– Günde ½ çay kaşığı tarçın tüketimi yeterlidir.

5. Keten Tohumu

– Yüksek lif muhtevanına sahip keten tohumunun günlük 1 tatlı kaşığı kadar düzenli tüketilmesinin yağın vücuttan daha hızlı atılmasına yardımcı olduğu bilinmektedir.

6. Acı Biber

– Muhtevasında bulunan kapsaisin isimli madde ile hem metabolizmayı hızlandırarak kilo kaybını desteklemekte hem de yağ yakımını hızlandırmaktadır.

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz