Bize Ulaşın 0 (232) 854 1 854

Ayrancılar (Havaalanına 10 km) / İzmir İletişim

  • tr

Kat Temizlik Personeli Görev Tanımı

 

Bölümü

 

 

Temizlik Hizmetleri

 

Unvanı

 

 

Kat Temizlik Personeli

 

Görevi

 

Özel Medifema Hastanesinde hasta katlarında temizlik işlemlerini gerekli dezenfeksiyon ve sanitasyon kurallarına uygun olarak gerçekleştirmek
 

Bağlı Olduğu Üst

 

Hastane Müdürü
 

Kendisine Bağlı Bulunan Kadrolar

 

——-
 

Vekâlet Edecek Unvan

 

Diğer Temizlik Personeli
 

Görevin Amacı:

 

Hasta oda ve katlarında temizlik ve hijyen kurallarına uygun ortamı sağlamak
 

Görevler:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GÖREV ve SORUMLULUKLARI

  1. Hasta katlarının temizliğini ve tertibatı sağlar.
  2. Ayna ve camları siler.
  3. Lavaboların parlatılmasını sağlar.
  4. Hasta odası ve katlarında bulunan tuvaletlerin gerekli hijyen ve sanitasyonunu sağlar.
  5. Hasta odalarında değişmesi gereken yatak çarşaf ve nevresimleri zamanında değiştirir.
  6. Hasta odalarında ve tuvaletlerinde sarf malzeme ihtiyaçların tamamlanmasını sağlar.
  7. Koridor ve genel oturma alanlarının silinmesini sağlar.
  8. Ameliyat’a girecek olan hastaların ön hazırlığını yapar, ameliyat kıyafetlerini giydirir.

 

KYS ile ilgili görevleri:

 

  1. KYS anlayışı ile çalışır. Sistem kalitesinin artırılması ile ilgili çalışma ekiplerinin doğal üyesidir.
  2. Hazırlanan prosedürleri uygular, uygulanmasını sağlar, uygulama doğruluğu, etkinliği ve sonuçları tespiti, temini ile ilgili koordinasyonu kalite yönetim sorumlusu ile yapar.
  3. KYS içinde tanımlanan her faaliyetin sistemde yer alan dokümanlarının kullanımına ve kullanılmasına özen gösterir,
  4. İstatistikî verileri toplar ve değerlendirir.
  5. KYS ile ilgili Düzeltici / Önleyici faaliyetlerin başlatılmasını, takibini ve sonuçlandırılmasını sağlar. KYS ile ilgili kalite yönetim sorumlusuna iyileştirme önerilerinde bulunur.
  6. Kendisinin ve çalışma arkadaşlarının Hizmet Kalite Standartlarında belirtilen erdemlere göre çalışmasını ve motive edilmesini sağlar.
  7. Bölümleri ile ilgili gerekli bilgi alışverişini yaparak iyileştirilmesi gereken noktaları ve çözümlerini kalite yönetim sorumlusuna sunar,
  8. Kendi birimleri ile ilgili hizmet soru listelerini oluşturur,
  9. KYS bilincinin yaygınlaşmasını sağlar,
  10. Kalite politikasında belirtilen erdemlere göre çalışmasını manevi olarak motive edilmesini sağlar.