Bize Ulaşın 0 (232) 854 1 854

Ayrancılar (Havaalanına 10 km) / İzmir İletişim

  • tr

Kat Çamaşır Toplama Sorumlusu Görev Tanımı

 

Bölümü

 

 

Temizlik Hizmetleri

 

Unvanı

 

 

Çamaşırhane Temizlik Personeli

 

Görevi

 

 

Çamaşır toplama hizmetlerinin yürütülmesini sağlamak.

 

Bağlı Olduğu Üst

 

İdari İşler Sorumlusu
 

Kendisine Bağlı Bulunan Kadrolar

 

 

Vekâlet Edeceği Unvan

 

 

Vekâlet Edecek Unvan

 

Diğer Temizlik Personeli
 

Görevin Amacı:

 

Hastanede çamaşırların yıkanma ve dezenfeksiyon faaliyetlerinin aksamadan sürdürülmesini sağlamak
 

Görevler:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GÖREV ve SORUMLULUKLARI;

 

  1. Çamaşırların toplanması ve temizlenmesi için anlaşmalı olan temizlik şirketine gönderilmesi işlemini yürütür.
  2. Çamaşırların toplanma, yıkanma ve gönderilme saatlerini ve sayılarını ayarlar ve bunları muntazam bir şekilde takibini yapar.
  3. Servislerden getirilen ve her servisinin işaretini (bu işaretler çamaşırların görünmeyen kısımlarının düzgün olarak yazılır veya işlenir) taşıyan çamaşırların cins ve miktarlarını kaydederek teslim aldırır.
  4. Temizlik şirketinden gelen temizlenen çamaşırlarda, tamiri yapılması gerekenler varsa onarımlarını sağlar.
  5. Temizlik personeli tarafından ayrı kaplar içinde enfekte olmuş çamaşırların diğerlerine karıştırılmayarak ayrı yerlerde bulundurulmasını sağlar ve ayrı olarak yıkatır.
  6. Temizlik şirketinde yıkanan ve ütülenen gömlek, görevli üniformaları lüzumlu diğer çamaşırları sahiplerine verilmek üzere dolaplara asar.
  7. Çamaşırların zamanında yıkamalarını ve ünitelerin temiz çamaşır ihtiyaçlarının aksaksız karşılanmasını sağlar.

 

KYS ile ilgili görevleri:

  1. Dokümantasyon ile ilgili değişiklik veya yeni ihtiyaç doğduğunda kalite birimine bilgi verir. Taslak hazırlanmasında yardımcı olur.
  2. Hizmetin her aşamasında ürün veya hizmet uygunsuzluğu ile ilgili durumlar ortaya çıktığında uygunsuzluğun ileri safhaya geçmemesi için müdahale eder ve Kalite Birimi başta olmak üzere üst makama bildirimde bulunur.
  3. Kurumun kalite politikası ve kalite hedeflerinden haberdar olarak hizmetini bu doğrultuda yerine getirir.
  4. Kalite çalışmalarına gönüllü katılımı sağlar ve davet edildiğinde görev alır.