Bize Ulaşın 0 (232) 854 1 854

Ayrancılar (Havaalanına 10 km) / İzmir İletişim

  • tr

Hasta Kayıt Kabul Çalışanı Görev Tanımı

 

Bölümü

 

 

İlk Kayıt

 

Unvanı

 

 

İlk Kayıt Çalışanı

 

Görevi

Hastanemizin, hasta memnuniyetini sağlamaya yönelik hasta kabul/kayıt işlemlerinin yapılmasını sağlamak.
 

Bağlı Olduğu Üst

 

Hasta Kayıt Kabul Birim Sorumlusu
Kendisine Bağlı Bulunan Kadrolar
 

Vekâlet Edeceği Unvan

 

 

Vekâlet Edecek Unvan

 

Diğer kayıt çalışanları
 

Görevin Amacı:

 

Hastanenin “Hasta Kabul” bölümünde hizmetlerin aksamadan sürdürülmesini sağlamak.
 

 

 

Görevler:

GÖREV ve SORUMLULUKLARI:

 

  1. Hastayı güler yüzle karşılamak.
  2. Hastanın, polikliniğe girişini eksiksiz bir şekilde yapmak.
  3. Hastalardan, muayene, tahlil ve tetkik gibi hizmetlerin ücretini tahsil edip, faturalandırmak
  4. Vezne işlemlerini, fark muvafakat namelerini imzalatmak ve mesai bitimine yakın bunların teslimini sorumlusuna teslim etmek.
  5. Mesai bitiminde kredi kartı post makinelerinde gün sonu raporunu almak.
  6. Tereddüt ettiği ve/veya kendisini aşan her durumda sorumlusu ile temas kurarak, hızlı ve doğru çözümler yaratmak.
  7. Yönetime mesaj yoluyla raporlama yapılması.
  8. Ayaktan hastalara anket yapılması.

 

HKS ile ilgili görevleri:

 

  1. HKS anlayışı ile çalışır. Sistem kalitesinin artırılması ile ilgili çalışma ekiplerinin doğal üyesidir.
  2. Hazırlanan prosedürleri uygular, uygulanmasını sağlar, uygulama doğruluğu, etkinliği ve sonuçları tespiti, temini ile ilgili koordinasyonu kalite yönetim sorumlusu ile yapar.
  3. HKS içinde tanımlanan her faaliyetin sistemde yer alan dokümanlarının kullanımına ve kullanılmasına özen gösterir,
  4. İstatistikî verileri toplar ve değerlendirir.
  5. “HKS ile ilgili Düzeltici / Önleyici faaliyetlerin başlatılmasını, takibini ve sonuçlandırılmasını sağlar. HKS ile ilgili kalite yönetim sorumlusuna iyileştirme önerilerinde bulunur.
  6. Kendisinin ve çalışma arkadaşlarının Toplam Kalite Felsefesi doğrultusunda ve Kalite politikasında belirtilen erdemlere göre çalışmasını ve motive edilmesini sağlar.
  7. Bölümleri ile ilgili gerekli bilgi alışverişini yaparak iyileştirilmesi gereken noktaları ve çözümlerini kalite yönetim sorumlusuna sunar,
  8. Kendi birimleri ile ilgili hizmet soru listelerini oluşturur,
  9. HKS bilincinin yaygınlaşmasını sağlar,
  10. Kalite politikasında belirtilen erdemlere göre çalışmasını maddi ve manevi olarak motive edilmesini sağlar.