Bize Ulaşın 0 (232) 854 1 854

Ayrancılar (Havaalanına 10 km) / İzmir İletişim

  • tr

Danışma Karşılama ve Yönlendirme Görevlisi Görev Tanımı

 

Bölümü

 

 

Poliklinik ve Klinik

 

Unvanı

 

 

Danışma Karşılama ve Yönlendirme Görevlisi

 

Görevi

 

 

Hastanemize başvuran hastaları karşılamak, ilk kayıta yönlendirme yapmak.

 

Bağlı Olduğu Üst

 

Hasta Kayıt Kabul Birim Sorumlusu
 

Kendisine Bağlı Bulunan Kadrolar

 

 

Vekâlet Edeceği Unvan

 

 

Görevin Amacı:

 

 

Hastanemizde, hasta memnuniyetini sağlamaya yönelik hasta yönlendirme işlemlerinin yapılmasını sağlamak.

 

 

Görevler:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GÖREV ve SORUMLULUKLARI:

 

  1. GörevGelen hasta ve hasta yakınlarını karşılamak.
  2. Yaşlı ve özürlü hastalara yardımcı olmak.
  3. Hastayı, muayene odasına almak.
  4. Hastanın hangi birime gideceği konusunda gerekli bilgilendirmenin yapılması.
  5. İhtiyacı olan hastalara sedye ve tekerlekli sandalye temin edilmesi
  6. Görevini Kalite Yönetim Sistem politikası, hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütür.

 

KYS ile ilgili görevleri:

  1. KYS anlayışı ile çalışır. Sistem kalitesinin artırılması ile ilgili çalışma ekiplerinin doğal üyesidir.
  2. Hazırlanan prosedürleri uygular, uygulanmasını sağlar, uygulama doğruluğu, etkinliği ve sonuçları tespiti, temini ile ilgili koordinasyonu kalite yönetim sorumlusu ile yapar.
  3. KYS içinde tanımlanan her faaliyetin sistemde yer alan dokümanlarının kullanımına ve kullanılmasına özen gösterir,
  4. İstatistikî verileri toplar ve değerlendirir.
  5. “KYS ile ilgili Düzeltici / Önleyici faaliyetlerin başlatılmasını, takibini ve sonuçlandırılmasını sağlar. KYS ile ilgili kalite yönetim sorumlusuna iyileştirme önerilerinde bulunur.
  6. Kendisinin ve çalışma arkadaşlarının Toplam Kalite Felsefesi doğrultusunda ve Kalite politikasında belirtilen erdemlere göre çalışmasını ve motive edilmesini sağlar.
  7. Bölümleri ile ilgili gerekli bilgi alışverişini yaparak iyileştirilmesi gereken noktaları ve çözümlerini kalite yönetim sorumlusuna sunar,
  8. Kendi birimleri ile ilgili hizmet soru listelerini oluşturur,
  9. KYS bilincinin yaygınlaşmasını sağlar,
  10. Kalite politikasında belirtilen erdemlere göre çalışmasını maddi ve manevi olarak motive edilmesini sağlar.