Bize Ulaşın 0 (232) 854 1 854

Ayrancılar (Havaalanına 10 km) / İzmir İletişim

  • tr

Anestezi Teknisyeni Görev Tanımı

 

Bölümü

 

 

Ameliyathane

 

Unvanı

 

 

Anestezi Teknisyeni

 

 

Görevi

 

Özel Medifema Hastanesin de sağlık hizmeti gerçekleştirmede anestezi uygulamaları ile ilgili olarak Anestezi uzmanlarının kontrolünde hizmet vermek
 

Bağlı Olduğu Üst

 

Mesul Müdür
Kendisine Bağlı Bulunan Kadrolar
 

Vekâlet Edeceği Unvan

 

 

Vekâlet Edecek Unvan

 

 

Görevin Amacı:

 

Sağlık hizmetinin gerçekleştirilmesinin yasalara uygun olarak gerçekleştirilmesini sağlamak, bu amaçla hizmetin gerektirdiği bütün tedbirlerin alınmasını sağlamak
 

 

 

 

 

Görevler:

 

GÖREV ve SORUMLULUKLARI;

 

  1. Anestezi dolabı ve cihazının düzenlenmesini sağlamak.
  2. Anestezi ilaçlarının eksiklerinin tamamlanmasını sağlamak.
  3. Ertesi günün vakaları için salonların hazırlanmasını sağlamak.
  4. Anestezi öncesi cihazların düzenli kontrol edilmesini sağlamak.
  5. Post-op ve salonlardaki oksijen maskeleri temiz tutulmamasını sağlamak.
  6. Arızalanan veya kaybolan malzemelerin bilgisini teknisyene ve tıbbi cihaz sorumlusuna haber vermek, anestezi ve reanimasyon uzmanına bilgi verilmesini sağlamak.

 

KYS ile ilgili görevleri:

 

  1. KYS anlayışı ile çalışır. Sistem kalitesinin artırılması ile ilgili çalışma ekiplerinin doğal üyesidir.
  2. Hazırlanan prosedürleri uygular, uygulanmasını sağlar, uygulama doğruluğu, etkinliği ve sonuçları tespiti, temini ile ilgili koordinasyonu Kalite yönetim sorumlusu ile yapar.
  3. KYS içinde tanımlanan her faaliyetin sistemde yer alan dokümanlarının kullanımına ve kullanılmasına özen gösterir,
  4. “KYS ile ilgili Düzeltici / Önleyici faaliyetlerin başlatılmasını, takibini ve sonuçlandırılmasını sağlar. KYS ile ilgili Kalite yönetim sorumlusuna iyileştirme önerilerinde bulunur.
  5. Kendisinin ve çalışma arkadaşlarının Toplam Kalite Felsefesi doğrultusunda ve Kalite politikasında belirtilen erdemlere göre çalışmasını ve motive edilmesini sağlar.
  6. Bölümleri ile ilgili gerekli bilgi alışverişini yaparak iyileştirilmesi gereken noktaları ve çözümlerini Kalite Yönetim Sorumlusuna sunar,
  7. Kendi birimleri ile ilgili hizmet soru listelerini oluşturur,
  8. KYS bilincinin yaygınlaşmasını sağlar,
  9. Kalite politikasında belirtilen erdemlere göre çalışmasını maddi ve manevi olarak motive edilmesini sağlar.