Bize Ulaşın 0 (232) 854 1 854

Ayrancılar (Havaalanına 10 km) / İzmir İletişim

  • tr

Acil Danışma Karşılama ve Yönlendirme Görevlisi Görev Tanımı

 

 

Bölümü

 

 

Acil Servis

 

Unvanı

 

 

Acil Danışma Karşılama ve Yönlendirme Görevlisi

 

Görevi

 

Acil servise gelen hastaları karşılamak, triaj odasına yönlendirmek ve acil servisle ilgili gerekli danışma hizmetlerini hasta ve yakınlarına sağlamak.
 

Bağlı Olduğu Üst

 

Sorumlu Hemşire
 

Kendisine Bağlı Bulunan Kadrolar

 

 

Vekâlet Edeceği Unvan

 

Santral Çalışanı
 

Görevin Amacı:

 

 

Acil Servise başvuran hastaların en kısa sürede sağlık hizmetini almalarını sağlamaktır.

 

 

Görevler:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GÖREV ve

SORUMLULUKLARI ;

  1. Acil servise gelen hasta ve hasta yakınlarını karşılamak.
  2. Yaşlı ve özürlü hastalara yardımcı olmak.
  3. Hastayı, acil servis muayene odasına almak.
  4. Hastanın hangi birime gideceği konusunda gerekli bilgilendirmenin yapılması.
  5. İhtiyacı olan hastalara sedye ve tekerlekli sandalye temin edilmesi
  6. Görevini Hizmet Kalite Sistemine uygun olarak yürütür.

 

KYS ile ilgili görevleri:

 

  1. KYS anlayışı ile çalışır. Sistem kalitesinin artırılması ile ilgili çalışma ekiplerinin doğal üyesidir.
  2. Hazırlanan prosedürleri uygular, uygulanmasını sağlar, uygulama doğruluğu, etkinliği ve sonuçları tespiti, temini ile ilgili koordinasyonu kalite yönetim sorumlusu ile yapar.
  3. KYS içinde tanımlanan her faaliyetin sistemde yer alan dokümanlarının kullanımına ve kullanılmasına özen gösterir,
  4. İstatistikî verileri toplar ve değerlendirir.
  5. KYS ile ilgili Düzeltici / Önleyici faaliyetlerin başlatılmasını, takibini ve sonuçlandırılmasını sağlar. KYS ile ilgili kalite yönetim sorumlusuna iyileştirme önerilerinde bulunur.
  6. Kendisinin ve çalışma arkadaşlarının Toplam Kalite Felsefesi doğrultusunda ve Kalite politikasında belirtilen erdemlere göre çalışmasını ve motive edilmesini sağlar.
  7. Bölümleri ile ilgili gerekli bilgi alışverişini yaparak iyileştirilmesi gereken noktaları ve çözümlerini kalite yönetim sorumlusuna sunar,
  8. Kendi birimleri ile ilgili hizmet soru listelerini oluşturur,
  9. KYS  bilincinin yaygınlaşmasını sağlar,
  10. Kalite politikasında belirtilen erdemlere göre çalışmasını maddi ve manevi olarak motive edilmesini sağlar.